Page 1 of 1

despre garantie ...

Posted: 10 Apr 2006, 18:45
by mona33
O persoana fizica a cumparat de la o firma mare un ap. electrocasnic.In timp ce bunul era in garantie,acesta s-a stricat si a fost dus la unitatea service acreditata.A stat 35 de zile in service dar dupa restiturea catre proprietar,a doua zi ,iar s-a stricat.Garantia produsului este de 2 ani.Am vorbit la firma care a vandut produsul despre calitatea indoielnica a produsului,si am cerut restituirea contravalorii.Au fost de acord, numai ca am nevoie de o negatie din partea unitatii de sevice.Stie cineva cum se poate obtine aceasta "negatie" sau o alta modalitate in conf. cu legislatia in vigoare,pt. restituirea contravalorii produsului?

Posted: 11 Apr 2006, 09:29
by aiurel
"Negatia" din partea unitatii service presupune, din cate stiu eu, imposibilitatea repararii obiectului.

Posted: 11 Apr 2006, 09:40
by cyclop
Mergi la unitatea service si cere o adeverinta din care sa rezulte imposibilitatea de reparare a produsului. Sunt obligati s-o elibereze, atata vreme cat nu pot repara aparatul.

Posted: 11 Apr 2006, 16:29
by mona33
Dupa cat timp de stat in service,pot cere negatia,pt ca ei zic ca se se va repara dar in realitate nu?