Ordonanta privind incheierea contractelor la distanta
Posted: 25 Aug 2014, 21:15
Buna ziua,
va rog mult sa imi oferiti o opinie pentru speta de mai jos:
am achizitionat online un bilet de calatorie si la cateva minute dupa plecarea trenului, am solicitat anularea platii. Mentionez ca nu am beneficiat de serviciu oferit.
Se poate pune in aplicare Ordonanta privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Dreptul de denuntare unilaterala a contractului? Legea prevede in articolul 7 alineatul 1: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".
Sau, ce ar trebui sa fac pentru a primi banii inapoi?
Pe cale amiabila nu am reusit sa obtin nimic.
Multumesc.
va rog mult sa imi oferiti o opinie pentru speta de mai jos:
am achizitionat online un bilet de calatorie si la cateva minute dupa plecarea trenului, am solicitat anularea platii. Mentionez ca nu am beneficiat de serviciu oferit.
Se poate pune in aplicare Ordonanta privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Dreptul de denuntare unilaterala a contractului? Legea prevede in articolul 7 alineatul 1: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".
Sau, ce ar trebui sa fac pentru a primi banii inapoi?
Pe cale amiabila nu am reusit sa obtin nimic.
Multumesc.