Page 1 of 1

Ordonanta privind incheierea contractelor la distanta

Posted: 25 Aug 2014, 21:15
by Guest
Buna ziua,

va rog mult sa imi oferiti o opinie pentru speta de mai jos:

am achizitionat online un bilet de calatorie si la cateva minute dupa plecarea trenului, am solicitat anularea platii. Mentionez ca nu am beneficiat de serviciu oferit.
Se poate pune in aplicare Ordonanta privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Dreptul de denuntare unilaterala a contractului? Legea prevede in articolul 7 alineatul 1: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".
Sau, ce ar trebui sa fac pentru a primi banii inapoi?
Pe cale amiabila nu am reusit sa obtin nimic.

Multumesc.

Re: Ordonanta privind incheierea contractelor la distanta

Posted: 27 Aug 2014, 08:13
by office_euromarmenor
Buna Ziua! Eu unul inca nu am inteles nimic. Va rog sa-mi explicati mai detaliat:
1. - Ce fel de bilet ati cumparat....? Tara, oras,...compania feroviara? Site-ul de la care ati cumparat?
2. - Care sunt termenii si conditiile si modul achizitionarii?
3. - Ati solicitat "anularea platii" in ziua plecarii la cateva minute dupa plecarea trenului? De obicei anularea unui bilet la compania CFR se face cu max 5 zile inainte de plecare, tot atunci puteti cere si recuperarea baniilor pe bilet.
Mentionez ca acesta este un SFAT pe forum, dvs. daca considerati ca sunteti nedreptatit puteti depune o plangere la politie, puteti sa-va angajati un avocat pentru a-i da in judecata. O zi placuta!