Transfer Western Union
Posted: 19 Feb 2014, 19:05
Buna seara,
Numele meu este Marius.
In luna decembrie 2013 am vrut sa-i transfer tatalui meu, aflat in Germania, o suma “frumusica” de bani, prin intermediul unui serviciu oferit de Raiffeisen Bank, si anume Wstern Union.
Am mers la ghiseul bancii, am solicitat retragerea sumei din contul personal si am initiat transferal. Am intrebat functionara de la ghiseu care este codul de securitate si aceasta mi-a indicat codul MTCN.
Ulterior, deoarece tatal meu nu a mai fost nevoit sa ridice banii, asa ca am mers la acelasi ghiseu in ajunul Craciunului si am solicitat anularea transferului si virarea banilor inapoi in contul personal.
In acel moment, am avut o surpriza foarte mare cand am aflat ca suma a fost ridicata, de catre tatal meu. Atunci, i-am spus functionarea ca acest lucru este imposibil sa fie realizat, deoarece nu am transmis/comunicat nimanui, nici macar tatalui meu codul MTCN, primit de la banca.
Totusi, l-am contactat telephonic pe tatal meu si mi-a confirmat ca nu a ridicat banii.
In data de 27.12.2013 am depus o reclamatie la agentia Raiffeisen Bank cu privire la cele intamplate, prin care solicitam lamuriri cu privire la transferul meu.
Dupa o luna jumatate, pe 04.02, am primit raspunsul official din partea agentiei, prin intermediul doamnei Director, care spune ca transferul a fost ridicat de tatal meu cu toate elementele de siguranta indeplinite, printre care si codul MTCN si act de identitate valabil
Am solicitat telephonic doamnei Director, faptul ca doresc sa primesc si copie a actului de identitate si copie a chitantei semnate de cel care a ridicat banii, deoarece nu poate afirma ca tatal meu a ridicat suma transferata cand acest lucru nu s-a intamplat.
Raspunsul primit a fost cel de a ma adresa organelor de politie, pentru ca doar lor le va pune la dispozitie aceste copii dupa documente.
In momentul de fata, astept un raspuns de la un reprezentant membru in consiliul de Administrare Raiffeisen Bank si ANPC Bucuresti. Daca acesta va fi nefavorabil, credeti ca-mi pot recupera suma de bani in instanta?
Avand istoricul celor relatate, gandul meu ma duce la faptul ca am fost inselat si banii mei, munciti si economisiti luna de luna au disparut peste noapte datorita unui system nu foarte sigur sau a unei persoane care a interceptat datele transferului si le-a utilizat ulterior.
Va multumesc,
Marius
Numele meu este Marius.
In luna decembrie 2013 am vrut sa-i transfer tatalui meu, aflat in Germania, o suma “frumusica” de bani, prin intermediul unui serviciu oferit de Raiffeisen Bank, si anume Wstern Union.
Am mers la ghiseul bancii, am solicitat retragerea sumei din contul personal si am initiat transferal. Am intrebat functionara de la ghiseu care este codul de securitate si aceasta mi-a indicat codul MTCN.
Ulterior, deoarece tatal meu nu a mai fost nevoit sa ridice banii, asa ca am mers la acelasi ghiseu in ajunul Craciunului si am solicitat anularea transferului si virarea banilor inapoi in contul personal.
In acel moment, am avut o surpriza foarte mare cand am aflat ca suma a fost ridicata, de catre tatal meu. Atunci, i-am spus functionarea ca acest lucru este imposibil sa fie realizat, deoarece nu am transmis/comunicat nimanui, nici macar tatalui meu codul MTCN, primit de la banca.
Totusi, l-am contactat telephonic pe tatal meu si mi-a confirmat ca nu a ridicat banii.
In data de 27.12.2013 am depus o reclamatie la agentia Raiffeisen Bank cu privire la cele intamplate, prin care solicitam lamuriri cu privire la transferul meu.
Dupa o luna jumatate, pe 04.02, am primit raspunsul official din partea agentiei, prin intermediul doamnei Director, care spune ca transferul a fost ridicat de tatal meu cu toate elementele de siguranta indeplinite, printre care si codul MTCN si act de identitate valabil
Am solicitat telephonic doamnei Director, faptul ca doresc sa primesc si copie a actului de identitate si copie a chitantei semnate de cel care a ridicat banii, deoarece nu poate afirma ca tatal meu a ridicat suma transferata cand acest lucru nu s-a intamplat.
Raspunsul primit a fost cel de a ma adresa organelor de politie, pentru ca doar lor le va pune la dispozitie aceste copii dupa documente.
In momentul de fata, astept un raspuns de la un reprezentant membru in consiliul de Administrare Raiffeisen Bank si ANPC Bucuresti. Daca acesta va fi nefavorabil, credeti ca-mi pot recupera suma de bani in instanta?
Avand istoricul celor relatate, gandul meu ma duce la faptul ca am fost inselat si banii mei, munciti si economisiti luna de luna au disparut peste noapte datorita unui system nu foarte sigur sau a unei persoane care a interceptat datele transferului si le-a utilizat ulterior.
Va multumesc,
Marius