O agentie de turism ne tot amana restituirea unei sume
Posted: 19 Dec 2011, 22:53
In data de 01.09.2011, s-a achizitionat un pachet de servicii turistice pentru un sejur Londra in perioada 14-17 noiembrie 2011, pentru 2 persoane. Pachetul a fost achitat integral in 01.09.2011, dupa cum urmeaza: - vouchere coolbuy - suma de 688 RON - plata cash pentru diferenta oferta - 180 euro.
Din motive obiective, generate de modificarea orarului de zbor, am renuntat la sejurul contractat(deoarece timp de o luna de zile agentia Shell Tour nu a venit cu o alternativa) fara a fi necesare plata de daune si cu rambursarea integrala a sumelor platite agentiei(de comun acord). In acest sens, agentia a emis o dispozitie de plata in data de 03.11.2011, cu data de plata 11.11.2011. Dispozitia de plata nu a fost achitata in termen. Dupa contactarea repetata a agentie, ni s-a emis in cele din urma o factura storno in 21.11.2011, cu data de plata 30.11.2011(penalizari de 1% pe zi pentru depasiri). La emiterea facturii s-a comunicat agentiei preluarea gresita a contului bancar si retransmiterea contului bancar valid Factura storno nu a fost achitat si dupa contactarea agentiei in repetate randuri ni s-a propus o noua modalitate de rambursare in transe: - prima transa: 02.12.2011 - neachitata (s-a contactat agentia din nou, cu raspunsul ca vom primi banii integral in a2a transa) - a doua transa - 09.12.2011. La data de 19.12.2011 sumele nu au fost rambursate, si nici agentia nu a furnizat vreo explicatie (nici nu a raspuns la solicitarea noastra telefonica si prin e-mail).
Din motive obiective, generate de modificarea orarului de zbor, am renuntat la sejurul contractat(deoarece timp de o luna de zile agentia Shell Tour nu a venit cu o alternativa) fara a fi necesare plata de daune si cu rambursarea integrala a sumelor platite agentiei(de comun acord). In acest sens, agentia a emis o dispozitie de plata in data de 03.11.2011, cu data de plata 11.11.2011. Dispozitia de plata nu a fost achitata in termen. Dupa contactarea repetata a agentie, ni s-a emis in cele din urma o factura storno in 21.11.2011, cu data de plata 30.11.2011(penalizari de 1% pe zi pentru depasiri). La emiterea facturii s-a comunicat agentiei preluarea gresita a contului bancar si retransmiterea contului bancar valid Factura storno nu a fost achitat si dupa contactarea agentiei in repetate randuri ni s-a propus o noua modalitate de rambursare in transe: - prima transa: 02.12.2011 - neachitata (s-a contactat agentia din nou, cu raspunsul ca vom primi banii integral in a2a transa) - a doua transa - 09.12.2011. La data de 19.12.2011 sumele nu au fost rambursate, si nici agentia nu a furnizat vreo explicatie (nici nu a raspuns la solicitarea noastra telefonica si prin e-mail).