Plangere penala impotriva unei agentii de turism
Posted: 20 May 2010, 14:08
Buna ziua,
As dori daca se poate sa ma ajutati cu o informatie.
Cum trebuie sa procedez pentru a depune o plangere penala impotriva unei agentii de turism.
Doresc sa mentionez ca am achitat pentru parintii mei un sejur in strainatate, iar la momentul solicitarii rezervarii, am gresit o litera la prenumele tatalui meu.
Manager-ul agentiei a profitat de buna mea credinta incercand sa imi induca o stare de nesiguranta spunandu-mi ca tatal meu va avea probleme cu biletul de avion emis cu numele gresit (cu o litera) determinandu-ma sa ma grabesc sa le virez banii (aprox. 400 Eur) pentru achizitionarea unui nou bilet de avion pe numele corect. Dupa spusele managerului aceasta fiind singura varianta de a zbura fara probleme.
Am virat banii in data de 7 mai nedorind ca parintii mei sa intampine dificultati.
Ulterior, am luat legatura cu compania aeriana care m-a informat ca nu se pune problema achizitionarii unui nou bilet, ca se face doar o mentiune in sistem si turistul poate calatori fara probleme cu biletul emis initial.
Am informat agentia de turism asupra discutiei purtate cu compania aeriana. Tin sa mentionez ca desi nu a mai fost achizitionat un al doilea bilet banii mei se afla in continuare in contul agentiei. Tatal meu a calatorit cu biletul gresit (cu o litera) si nu a avut probleme.
Am scris nenumarate mesaje catre agentia de turism solicitand returnarea sumei trimise pentru achizitionarea celui de-al doilea bilet - bilet care insa nu a mai fost achizitionat. (compania aeriana sustine ca nici nu este posibil sa se emita 2 bilete pe acelasi nume - dat fiind ca greseala era doar la o litera din prenume).
As dori sa stiu cum sa procedez pentru a-mi recupera banii de la agentia de turism.
Caror institutii ma pot adresa cu o plangere/reclamatie? Catre OPC? Catre Procuratura?
Astept raspunsul dumneavoastra.
Va multumesc.
As dori daca se poate sa ma ajutati cu o informatie.
Cum trebuie sa procedez pentru a depune o plangere penala impotriva unei agentii de turism.
Doresc sa mentionez ca am achitat pentru parintii mei un sejur in strainatate, iar la momentul solicitarii rezervarii, am gresit o litera la prenumele tatalui meu.
Manager-ul agentiei a profitat de buna mea credinta incercand sa imi induca o stare de nesiguranta spunandu-mi ca tatal meu va avea probleme cu biletul de avion emis cu numele gresit (cu o litera) determinandu-ma sa ma grabesc sa le virez banii (aprox. 400 Eur) pentru achizitionarea unui nou bilet de avion pe numele corect. Dupa spusele managerului aceasta fiind singura varianta de a zbura fara probleme.
Am virat banii in data de 7 mai nedorind ca parintii mei sa intampine dificultati.
Ulterior, am luat legatura cu compania aeriana care m-a informat ca nu se pune problema achizitionarii unui nou bilet, ca se face doar o mentiune in sistem si turistul poate calatori fara probleme cu biletul emis initial.
Am informat agentia de turism asupra discutiei purtate cu compania aeriana. Tin sa mentionez ca desi nu a mai fost achizitionat un al doilea bilet banii mei se afla in continuare in contul agentiei. Tatal meu a calatorit cu biletul gresit (cu o litera) si nu a avut probleme.
Am scris nenumarate mesaje catre agentia de turism solicitand returnarea sumei trimise pentru achizitionarea celui de-al doilea bilet - bilet care insa nu a mai fost achizitionat. (compania aeriana sustine ca nici nu este posibil sa se emita 2 bilete pe acelasi nume - dat fiind ca greseala era doar la o litera din prenume).
As dori sa stiu cum sa procedez pentru a-mi recupera banii de la agentia de turism.
Caror institutii ma pot adresa cu o plangere/reclamatie? Catre OPC? Catre Procuratura?
Astept raspunsul dumneavoastra.
Va multumesc.