Dreptul la informare - problema !!!
Posted: 09 Sep 2009, 22:35
Buna seara. Am o grava problema la serviciu pe care nu stiu cum sa o rezolv.
Ii rog pe cei ce au cunostinte din domeniul dreptului muncii sa-mi dea o mana de ajutor.
Asadar:
Lucrez ca profesor de limba franceza la o scoala generala. La sfarsitul acestui an scolar, dorind sa depun ceva la dosarul catedrei de limbi straine am observat prezenta a peste 20 de note de informare cu privire la diferite sedinte metodice care s-au tinut in cadrul catedrei.
Toate aceste note de informare NU au aparut niciodata acolo in timpul anului, pot spune asta 100%. Periodic depuneam la dosar diferite rapoarte si tabele iar informarile cu pricina, NU erau.
Ba mai mult, desi ma informam mereu la seful de catedra, acesta imi spunea ca nu e nicio intalnire.
Iata, eu l-am crezut si acum m-am trezit cu mustrare din partea directorului si cu propunerea constituirii unei comisii disciplinare pentru o sanctionare mai drastica.
Pentru ca in conformitate cu legea, acele sedinte au rol de formare continua la care eu am obligatia de a participa anual.
Ba mai mult, de acestea se tine cont cand mi se acorda calificativul pentru activitatea didactica.
Am sesizat liderul de sindicat insa situatia sta astfel: responsabilul de catedra sustine ca vezi doamne m-a informat si ca de fapt eu am spus ca nu vreau sa vin.
Ba mai mult, alti doi colegi din cadrul catedrei sunt de partea lui si spun ca au fost de fata cand acesta ma anunta verbal sa vin iar eu refuzam.
Va intreb pe dumneavoastra... informarea are loc asa, "din gura-n gura" si pe unde se apuca ? Nu exista o metodologie ce trebuie aplicata ? Nu trebuia sa vina cu un tabel seful de catedra si sa-mi spuna sa semnez ca am luat la cunostinta de aceste sedinte, sau sa ma instiinteze in scris ? Sau ceva asemanator ? Legea are chiar atatea hibe incat sa patesc acum una ca asta, pentru simplul fapt ca am ales sa ma informez de la seful de catedra ? Eu am avut toata deschiderea de a ma implica, dar efectiv cand il intrebam despre sedinte si activitati imi raspundea ca nu sunt. Am avut incredere in el. Iar la dosar nu era niciodata nimic.
Ce lege ar trebui sa citesc cu privire la aceste aspecte, pentru a ma lamuri ?
Nu-mi vine sa cred ca efectiv s-a ajuns aici.
Va rog frumos sa ma ajutati, nu stiu ce sa fac.
Ii rog pe cei ce au cunostinte din domeniul dreptului muncii sa-mi dea o mana de ajutor.
Asadar:
Lucrez ca profesor de limba franceza la o scoala generala. La sfarsitul acestui an scolar, dorind sa depun ceva la dosarul catedrei de limbi straine am observat prezenta a peste 20 de note de informare cu privire la diferite sedinte metodice care s-au tinut in cadrul catedrei.
Toate aceste note de informare NU au aparut niciodata acolo in timpul anului, pot spune asta 100%. Periodic depuneam la dosar diferite rapoarte si tabele iar informarile cu pricina, NU erau.
Ba mai mult, desi ma informam mereu la seful de catedra, acesta imi spunea ca nu e nicio intalnire.
Iata, eu l-am crezut si acum m-am trezit cu mustrare din partea directorului si cu propunerea constituirii unei comisii disciplinare pentru o sanctionare mai drastica.
Pentru ca in conformitate cu legea, acele sedinte au rol de formare continua la care eu am obligatia de a participa anual.
Ba mai mult, de acestea se tine cont cand mi se acorda calificativul pentru activitatea didactica.
Am sesizat liderul de sindicat insa situatia sta astfel: responsabilul de catedra sustine ca vezi doamne m-a informat si ca de fapt eu am spus ca nu vreau sa vin.
Ba mai mult, alti doi colegi din cadrul catedrei sunt de partea lui si spun ca au fost de fata cand acesta ma anunta verbal sa vin iar eu refuzam.
Va intreb pe dumneavoastra... informarea are loc asa, "din gura-n gura" si pe unde se apuca ? Nu exista o metodologie ce trebuie aplicata ? Nu trebuia sa vina cu un tabel seful de catedra si sa-mi spuna sa semnez ca am luat la cunostinta de aceste sedinte, sau sa ma instiinteze in scris ? Sau ceva asemanator ? Legea are chiar atatea hibe incat sa patesc acum una ca asta, pentru simplul fapt ca am ales sa ma informez de la seful de catedra ? Eu am avut toata deschiderea de a ma implica, dar efectiv cand il intrebam despre sedinte si activitati imi raspundea ca nu sunt. Am avut incredere in el. Iar la dosar nu era niciodata nimic.
Ce lege ar trebui sa citesc cu privire la aceste aspecte, pentru a ma lamuri ?
Nu-mi vine sa cred ca efectiv s-a ajuns aici.
Va rog frumos sa ma ajutati, nu stiu ce sa fac.