Page 1 of 1

Deosebirea intre semnarea unui act si comunicarea lui

Posted: 01 Feb 2009, 21:12
by alex
Buna,


Imi spuneti va rog,
Care este deosebirea, dpdv juridic, intre semnarea unui act si comunicarea acestuia? In sensul ca o persoana nu a primit acel document ci doar a semnat continutul lui, e vorba de un raport de control.
Credeti ca daca nu l-a primit, ci doar l-a semnat, este indeplinita prevderea legala potrivit careia documentul trebuia comunicat?

Va multumesc.

"Un raspuns bun este ca un sarut pe buze" Pilde 24.26

Posted: 01 Feb 2009, 21:47
by cristal
A semnat asa, ca primarul, fara sa vada ce contine?

Posted: 01 Feb 2009, 21:56
by alex
Mai conteaza?
Nu neaga ca si-a insusit continutul prin semnatura,
Numai ca acum, cel ce-l reprezinta, marseaza pe faptul ca nu l-a primit.

Posted: 01 Feb 2009, 22:00
by cristal
Invocand ce prevederi, mai exact?

Nu inteleg exact despre ce este vorba.

Posted: 02 Feb 2009, 15:11
by alex
Regulamentul international prevede ca raportul trebuie comunicat. Intrucat e destul de greu de inteles, procedurile administrative adoptate la nivelul institutiei noastre mama, prevad ca noi chemam omul pt a-i explica raportul. Astfel ca, eu cred ca procedura comunicarii este indeplinita.
Asa a decis si instanta. Am vrut sa aud si parerea voastra. M-ar ajuta pe viitor.
Mersi pt atentie Cristal.