Page 2 of 2

Posted: 23 Oct 2005, 21:56
by mariusms
Corect. La asta ma refeream si eu. In plus, am avut in vedere ca e ceva in neregula cu numarul mare de accidente care s-au produs acolo. Clar este ceva cu semnul acela aproape invizibil. Asta poate conta mult in solutionarea procesului. :aplauze:

Posted: 23 Oct 2005, 22:15
by orange
mariusms wrote:Ups, scuze ! Ma gandisem la altceva (din motive imputabile mie).
Nu am vrut sa vorbesc chiar de teorema conservarii impulsurilor m1V1 +m2V2 = m1Vn1 + m2Vn2 , vectoriale. m1 si m2 sunt masele autovehiculelor si v-urile sunt vitezele vectoriale inainte si dupa ciocnire. :lol:
De ce, ca tot se vorbeste atata de fizica cuantica pe aici...asta e mai accesibil! Asa putem sa introducem si legea conservarii energiei si calculam vitezele dupa ciocnire, dar nu vad cu ce il ajuta pe kimr :grin:

Posted: 30 Oct 2005, 11:04
by policeman
Nu exista accident rutier care sa aiba o singura cauza. Bineinteles ca a concurat si faptul ca victima nu purta centura de siguranta sau ca rula cu o viteza mai mare decat cea admisa pe acel sector de drum, insa trebuie stabilita cauza determinanta a accidentului si aceasta este nerespectarea semnificatiei indicatorului "Oprire". Celelalte cauze pot atrage culpa victimei, dar intr-un procent f. mic. Treaba cu instalarea indicatorului poate atrage culpa administratorului drumului si parerea mea ca intr-o masura mult mai mare decat victimei.