Amplasare firma avocat fara acordul vecinilor
Amplasare firma avocat fara acordul vecinilor
Ce ziceti merge urmatorul rationament logic ?
Firma cabinetului de avocat se poate amplasa la intrarea in bloc si/sau la intrarea in apartament (art. 232 din Statut).
Peretii exteriori ai apartamentului sunt proprietate comuna si nu ai voie sa amplasezi firma fara, atentie, acordul adunarii generale a proprietarilor si a celor direct afectati.
Daca amplasez firma pe peretele de deasupra usii de la intrarea in apartament se considera ca am amplasat-o ilegal.
Daca amplasezi firma pe usa apartamentului, usa nu este perete exterior, este proprietatea ta si nu iti trebuie nici un acord de la nimeni.
Merge ?
Firma cabinetului de avocat se poate amplasa la intrarea in bloc si/sau la intrarea in apartament (art. 232 din Statut).
Peretii exteriori ai apartamentului sunt proprietate comuna si nu ai voie sa amplasezi firma fara, atentie, acordul adunarii generale a proprietarilor si a celor direct afectati.
Daca amplasez firma pe peretele de deasupra usii de la intrarea in apartament se considera ca am amplasat-o ilegal.
Daca amplasezi firma pe usa apartamentului, usa nu este perete exterior, este proprietatea ta si nu iti trebuie nici un acord de la nimeni.
Merge ?
Daca e amplasata pe peretele exterior si nu are acordul asociatiei pe baza votului adunarii generale si mi se pare ca trebuie si autorizatie de constructie, atunci se lasa cu amenda....bobocel wrote:eu am vazut o astfel de firma amplasata pe peretele exterior al balconului. Merge si pe usa
Peretele exterior al balconului este proprietate comuna.
Are cineva alte pareri in legatura cu amplasarea pe usa apartamentului in sensul daca e sau nu legal ?
pentru desfasurarea activitatii oricum trebuie sa vorbesti cu administratorului asociatiei de proprietari
H.G. 400 din 02/04/2003
Norme metodologice privind organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari
ARTICOLUL 36
(1) Pentru spatiile cu alta destinatie decat cea de locuinta din condominiu ori pentru apartamentele sau spatiile ai caror detinatori prin natura activitatilor lor croitori, cosmeticieni, coafori, notari, avocati si altii - primesc la domiciliu si alte persoane, criteriile de calcul al cheltuielilor aferente acestora se stabilesc prin conventie anuala incheiata cu proprietarii acestor spatii sau apartamente. Cheltuielile pentru apa rece si canalizare, apa calda menajera, incalzire, gaze naturale, energie electrica pentru partile comune, pentru functionarea ascensorului/ascensoarelor, colectarea si transportul gunoiului menajer, ridicarea reziduurilor, precum si pentru salarii si indemnizatii se repartizeaza conform criteriilor stabilite de comun acord intre asociatia de proprietari si proprietarii acestor spatii, folosindu-se, dupa caz, baremurile stabilite potrivit normelor legale. Toate aceste cheltuieli se scad din totalul cheltuielilor pe condominiu, diferenta reprezentand cheltuielile aferente locuintelor/apartamentelor.
(2) In situatia in care, la notificarea asociatiei de proprietari, proprietarii spatiilor cu alta destinatie decat cea de locuinta din condominiu refuza incheierea de conventii pentru stabilirea criteriilor de repartizare a cheltuielilor si obligatiilor financiare ce le revin, sunt aplicabile criteriile stabilite si adoptate in acest sens in adunarea generala a asociatiei de proprietari.
H.G. 400 din 02/04/2003
Norme metodologice privind organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari
ARTICOLUL 36
(1) Pentru spatiile cu alta destinatie decat cea de locuinta din condominiu ori pentru apartamentele sau spatiile ai caror detinatori prin natura activitatilor lor croitori, cosmeticieni, coafori, notari, avocati si altii - primesc la domiciliu si alte persoane, criteriile de calcul al cheltuielilor aferente acestora se stabilesc prin conventie anuala incheiata cu proprietarii acestor spatii sau apartamente. Cheltuielile pentru apa rece si canalizare, apa calda menajera, incalzire, gaze naturale, energie electrica pentru partile comune, pentru functionarea ascensorului/ascensoarelor, colectarea si transportul gunoiului menajer, ridicarea reziduurilor, precum si pentru salarii si indemnizatii se repartizeaza conform criteriilor stabilite de comun acord intre asociatia de proprietari si proprietarii acestor spatii, folosindu-se, dupa caz, baremurile stabilite potrivit normelor legale. Toate aceste cheltuieli se scad din totalul cheltuielilor pe condominiu, diferenta reprezentand cheltuielile aferente locuintelor/apartamentelor.
(2) In situatia in care, la notificarea asociatiei de proprietari, proprietarii spatiilor cu alta destinatie decat cea de locuinta din condominiu refuza incheierea de conventii pentru stabilirea criteriilor de repartizare a cheltuielilor si obligatiilor financiare ce le revin, sunt aplicabile criteriile stabilite si adoptate in acest sens in adunarea generala a asociatiei de proprietari.
Doar il informez si atat, nu ii cer nici un acord.
Am sa-i cer sa-i treaca cu intretinere separata si pe cei care au firme in bloc, nu numai pe mine.
Nu sunt rautacios dar daca nu il informez pe administrator toti ceilalti sar cu gura ca nu am obtinut aprobare de la ei pentru cabinet, basca faptul ca nici macar nu vor sa-mi semneze acordul in conditiile in care nici nu e necesar. Si asta ei o fac din rautate. Voi ce ati face in situatia data ?
Am sa-i cer sa-i treaca cu intretinere separata si pe cei care au firme in bloc, nu numai pe mine.
Nu sunt rautacios dar daca nu il informez pe administrator toti ceilalti sar cu gura ca nu am obtinut aprobare de la ei pentru cabinet, basca faptul ca nici macar nu vor sa-mi semneze acordul in conditiile in care nici nu e necesar. Si asta ei o fac din rautate. Voi ce ati face in situatia data ?
Eu zic ca-ti poti pune pe usa ce vrei tu.
Si pentru ca nu-ti trebuie acordul nimanui la infiintarea cabinetului nu trebuie decat sa-l anunti, eventual pe administrator. S-ar putea nici sa nu stie ca se poate incheia vreo conventie.
Chiar nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji cu vecinii.
E doar cabinet sau e si locuinta?
Si pentru ca nu-ti trebuie acordul nimanui la infiintarea cabinetului nu trebuie decat sa-l anunti, eventual pe administrator. S-ar putea nici sa nu stie ca se poate incheia vreo conventie.
Chiar nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji cu vecinii.
E doar cabinet sau e si locuinta?
mamica_dulce a spus:
Ce-mi dai sa-ti spun ca majoritatea administratorilor cunosc asta? Mai e si statutul asociatiei de prorietari, unde, cu siguranta, exista o prevedere referitoare la aceasta problema.nu trebuie decat sa-l anunti, eventual pe administrator. S-ar putea nici sa nu stie ca se poate incheia vreo conventie.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 35 guests