|
Vezi mesaje fără răspuns | Vezi subiecte active
|
agenda
|
Subiectul mesajului: Re: Loc de facut mishto de avataruri Scris: 07 Ian 2012, 15:36 |
|
| Membru de baza |
 |
 |
|
iar mancati inghetata si va bumbaciti fara mine?  de ceeeeeeeeeeeeeeee? 
|
|
| Sus |
|
 |
|
vulpacris
|
Subiectul mesajului: Re: Loc de facut mishto de avataruri Scris: 07 Ian 2012, 16:07 |
|
| Membru de baza |
 |
 |
|
La multi ani !!! Agenduta draga, mai traiesti ?! inca mai esti in tara noastra de vis (a se citi cosmar) ?! ca am crezut de mult ca ne-ai parasit fara nici un la revedere, adio, sau alte asemenea urari !? pe cine ai vazut ca mai mananca inghetata si se bumbaceste, ca nu prea mai sunt amatori !? Ai o propunere in acest sens ?! Asa, doar pentru inviorarea forumului, ca prea a ajuns ca un oracol, la care vi sa pui intrebari, si ... te multumesti cu ce raspunsuri se dau, in special de genul "consultati un avocat", cu trimitere directa la numarul de telefon si adresa celui care da acest raspuns inteligent si extrem de bine motivat ... de lipsa clientilor. 
_________________ "Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare"
|
|
| Sus |
|
 |
|
johei
|
Subiectul mesajului: Re: Loc de facut mishto de avataruri Scris: 07 Ian 2012, 16:31 |
|
| Membru de baza |
 |
 |
|
|
Probabil ca pe meleagurile pe unde umbla acum agenda, inca se mananca inghetata... In nordica emisfera a golbului nostru, ne multumim doar cu ing´hetatul, fara zapada, sau cel putin nu la atitudini obisnuite in toate zilele ale muritorului de rand..
Apropo, ce fel de inghetata vrei agendo?
Si da, pe forum (care nu mai prea e deloc un forum...) e tare plicitistor...
_________________ Cine stie sa citeasca, are oarescare avantaje.
|
|
| Sus |
|
 |
|
serafim
|
Subiectul mesajului: Re: Loc de facut mishto de avataruri Scris: 07 Ian 2012, 19:28 |
|
| Membru de baza |
 |
 |
|