|
Vezi mesaje fără răspuns | Vezi subiecte active
| Autor |
Mesaj |
|
marika
|
Subiectul mesajului: imi puteti da un sfat? Scris: 30 Mar 2005, 19:05 |
|
| Membru Junior |
 |
|
|
cu firma la care lucrez, sunt in conflict de munca, (pentu mai multe falsuri pe care ei le-au facut) sau ducem in razboi al nervilor, am angajat un avocat care incearca sa negocieze cu ei plecarea mea din firma, acum sunt in medical, vineri ar trebui sa incep munca, nu vreu sa ma duc pentru ca vor cauta prin toate metodele sa ma scoata tot pe mine vinovata, daca imi dau demisia, avocatul mai are vreo sansa sa castige?
|
|
| Sus |
|
 |
|
dinubocos
|
Subiectul mesajului: Scris: 30 Mar 2005, 20:05 |
|
|
|
|
Sa castige ce? Ce vrei sa obtii?
|
|
| Sus |
|
 |
|
buba
|
Subiectul mesajului: Scris: 30 Mar 2005, 21:47 |
|
|
|
|
Esti acuzata de ceva, ti-au facut vreo convocare in vederea cercetarii disciplinare?? Ai produs vreo paguba institutiei ce ar determina-o sa te actioneze in instanta ??? Exista formulata vreo plingere penala ???
|
|
| Sus |
|
 |
|
marika
|
Subiectul mesajului: imi puteti da un sfat? Scris: 31 Mar 2005, 08:11 |
|
| Membru Junior |
 |
|
|
problema este ca eu sunt cea care ii acuz pe motiv de fals in acte. adica cim-ul meu este semnat de altcineva nu de mine.mie mi-a parvenit contractul intr-un plic. era chipurile negociat si gata semnat (in locul meu), nu stiu de cine. toae deciziile au fost luate de ei in locul meu, fara a purta o discutie. eu eram doar executantul.
|
|
| Sus |
|
 |
|
marika
|
Subiectul mesajului: imi puteti da un sfat? Scris: 31 Mar 2005, 08:17 |
|
| Membru Junior |
 |
|
|
daca contractul meu de munca nu este semnat de mine, el este nul de drept. in situatia asta eu cum imi pot da demisia, iar ei cum mi-ar putea desface contractul de munca? se poate?
|
|
| Sus |
|
 |
|
adviser45
|
Subiectul mesajului: Scris: 31 Mar 2005, 08:33 |
|
| Membru activ |
 |
 |
|
|
Pai in ce fel ii acuzi?
Ai facut plangere penala?